جادوی اقتصاد

منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران و جهان

جادوی اقتصاد

منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران و جهان

زندگی بر پایه اقتصاد

شعر طنز : هوای پاک

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۲۹ ب.ظ

هوا پاک است و بنزین رو به راه است
خدا بر صحت حرفم گواه است

برادر عینک خود را عوض کن
مزن تهمت به این پاکی، گناه است

عزیزانم اگر هم سرفه کردید
یقینا ریه تان در اشتباه است

...

در اینجا سرب در حال رسوب است
برای قلب آدم سرب خوب است

خدا را شکر در این دود، خورشید
نمی بینیم در حال غروب است

نباید کرد در این شهر تبعیض
تمام شهر ترمینال جنوب است

...

همین بنزین نشان عزت ماست
نشان از دانش و از همت ماست

در باغ شهادت باز باز است
همین دود مقدس شربت ماست

اگر مردید ایرادی ندارد
که این بنزین پی عافیت ماست

...

محیط زیست از ما کینه دارد
که این خود قصه ای دیرینه دارد

همین سبزه خودش خیلی سیاسی ست
گهی زردینه گه سبزینه دارد

اخیرا سبز بود و حال زرد است
سیاسی کاری اش پیشینه دارد!

سعید طلایی

نظرات  (۱)

: سلام دوست عزیز  

در صورتی که مایلی   وب سایتت روزانه9هزار ای پی بگیره از گوگل روزانه

لینک زیر رو تو سایتت بزار بعدی ه ایمیل به من بده تا بهت بگم چی کار باید

کنی

<a href="http://www.dashtmusic.com" rel="dofollow" titel="دشت موزیک | دانلود آهنگ جدید "> دشت موزیک | دانلود آهنگ جدید </a>

لنک به صورت بالا باشه

من تضمین میکنم به این حد ای پی برسی کاملا رایگان

بعد از گذاشتن لینک

به من حتما ایمیل بزن

ادرس ایمیل من

web3azan@gmail.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی