جادوی اقتصاد

منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران و جهان

جادوی اقتصاد

منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران و جهان

زندگی بر پایه اقتصاد

فیلم اقتصادی: دیگ بخار

يكشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۵۷ ب.ظ

 

بویلر روم (دیگ بخار)

فیلم بویلر روم محصول سال 2000، به کارگردانی «بن یانگر» اکران شد. در این فیلم بازیگرانی چون جیووانی ریبیسی، وین دیزل، نیا لانگ و نیکی کت، ایفای نقش کرده‌اند.

داستان این فیلم، مربوط به یک دانشجوی جوان است که از دانشگاه ترک تحصیل کرده و گام در مسیر دلالی سهام می‌گذارد. این کار باعث می‌شود تا خیلی زود پله‌های ترقی را پیموده و پولدار شود. اگرچه به‌نظر می‌رسد شیوه کسب درآمدی او چندان هم قانونی نیست. قطعاً داستان فیلم وال‌استریت را می‌توان برای خیلی‌ها آموزنده قلمداد کرد و حالا متوجه می‌شویم که چرا بسیاری برای پولدار شدن، بازار سهام را انتخاب می‌کنند. فیلم بویلر روم، درواقع نیمه تاریک و کثیف جهان را به تصویر می‌کشد. به عنوان مثال، این فیلم نشان می‌دهد که چگونه کلاهبرداران بازار سهام مدت‌ها، بی سروصدا در بازار بورس نیویورک به کلاهبرداری مشغول بودند تا اینکه سیستم‌های امنیتی آنها را شناسایی کرده و از فعالیت‌های غیرقانونی‌شان پرده برداشتند اما دیگر کار از کار گذشته بود و آنها در این مدت حسابی جیب خود را پر از پول‌های کثیف کرده بودند. این فیلم به شما می‌آموزد که وقتی کسی با شما تماس گرفت و از فرصت یک سرمایه‌گذاری گسترده سخن گفت، چگونه جواب او را بدهید. درکمال تاسف باید گفت بویلر روم‌ها همچنان در بازار بورس نیویورک فعال هستند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۰۳
مهدی اشرفی وند

فیلم اقتصادی

نظرات  (۱)

۰۳ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۱ مـــسیـــرا

باسلام.

لطفا بیا و حتما مطلبم را بخون و دربارش نظر بده!

 

عنوان مطلب:      گزیده نامه امام زمان به شیخ مفید

لینک مطلب:  http://masira.ir/index.php?newsid=115

 

تک تک نظر هارا بررسی می کنم.وحتما بازم بهتون سر می زنم.

یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی