جادوی اقتصاد

منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران و جهان

جادوی اقتصاد

منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران و جهان

زندگی بر پایه اقتصاد

معرفی کتاب : اقتصاددانان برتر جهان

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۴۵ ب.ظ


یکی از نیازهای امروز اقتصاد ایران، توسعه ی مبانی نظری اقتصاد مبتنی بر شرایط اسلامی-ایرانی حاکم بر کشور است. این مهم بی شک بدون شناخت و تحلیل نظریات مهم اقتصاد متعارف امکان پذیر نیست. همچنین مطالعه این نظریات بدون توجه به شرایط اجتماعی و فرهنگی که نظریه پرداز در آن رشد کرده است، تصور صحیحی از چیستی، چرایی و چگونگی تکوین و تطور نظریه را به دست نمی دهد. کتاب «اقتصاددانان برتر جهان» که به معرفی پنجاه اقتصاددان برتر دنیا در قالب زندگی نامه، نظریات و آثار آنها از قرن شانزدهم تاکنون می پردازد، با عطف نظر به این نیاز امروز اقتصاد ایران تدوین و روانه بازار شده است.

کتاب «اقتصاددانان برتر جهان» که به همت گروهی از صاحبنظران اقتصادی در 494 صفحه به رشته تحریر درآمده، توسط انتشارات نور علم در سال 1392 روانه بازار شده است و قابل استفاده برای دانشجویان و پژوهشگران اقتصادی است و نه تنها می تواند به عنوان کتاب مرجع درس تاریخ عقاید اقتصادی مورد استفاده اساتید دانشگاه و دانشجویان قرار گیرد، بلکه منبعی مناسب برای نظریه پردازان اقتصادی و پژوهشگران این حوزه از دانش می باشد.
این کتاب در فروشگاه نشر نور علم به نشانی خیابان انقلاب، روبروی دبیرخانه دانشگاه تهران، بین خیابان فروردین و اردیبهشت، کتابسرای اندیشه به متقاضیان عرضه می گردد.
تلفن: 09123334229


نظرات  (۱)

با سلام خدمت شما، وبلاگ WWW.PC-93.BLOG.IR با تمامی مطالب به فروش میرسد

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09142514079 تماس حاصل نمایید.

امکانات:

امکان ثبت دامنه اختصاصی ( برای فعال شدن این امکان بیان از شما 16000 تومان پول می خواهد)

تبادل لینک شده با 36 وبلاگ و سایت

مجموع بازدید کننده ها تا بحال 2318

مجموع نمایش ها تا بحال 2009060

موضوع مطالب: کامپیوتر و ترفند های آن و دانلود نرم افزار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی