جادوی اقتصاد

منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران و جهان

جادوی اقتصاد

منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران و جهان

زندگی بر پایه اقتصاد

اقتصاد دولتی ریشه اختلاس‌ها

چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۰۲ ب.ظ

'محمد ابراهیم مداحی' روز چهارشنبه در کارگاه علمی اقتصاد مقاومتی در ساری تاکید کرد: دلیلی بر بی اعتمادی در زمینه مردمی کردن اقتصاد وجود ندارد و باید برای مردمی کردن اقتصاد کشور هزینه پرداخت کنیم.

مداحی خام فروشی نفت را تهدید جدی اقتصاد ایران دانست و بیان داشت: ایران رویکرد اقتصاد مقاومتی را در زمینه فروش نفت به کشورهای مختلف نفت خیز گسترش می دهد.

رییس کمیسیون چشم انداز امور نخبگان مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: این که کشورهای نفت خیز عضو اوپک در فروش نفت با هم رقابت کنند، در واقع تیشه به ریشه زدن است.

مداحی با بیان این که باید برداشت مشترکی از اقتصادی مقاومتی بین مردم، مسوولان و نخبگان کشور ایجاد شود، ادامه داد: کارگاه های علمی اقتصاد مقاومتی در تمامی استان ها با هدف تبیین آن در برنامه ششم توسعه کشور برگزار می شود.

وی اقتصاد مقاومتی را رویکردی عدالت محور و بر مبنای اقتصاد غیر نفتی و دانش بنیان برشمرد و اظهار کرد: امروز اقتصاد کشور فقط در شش استان رونق دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی