جادوی اقتصاد

منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران و جهان

جادوی اقتصاد

منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران و جهان

زندگی بر پایه اقتصاد

مدیر ارشد شرکت جنرال الکتریک آمریکا اعلام کرد در صورت برداشته شدن محدودیتها، شرکتش برای فعالیت اقتصادی در ایران آماده است. 
به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، فرصتهای اقتصادی جدید در منطقه خاورمیانه درحال شکل گیری است. ایران یکی از کشورهایی است که در این حوزه مطرح است. البته درهای ایران به روی شرکتهای آمریکایی باز نیست که می خواهند فعالیت کنند. 
باید توجه داشت که ایران بازار بزرگ مصرف کنندگان دارد و درعین حال، منابع عظیمی از نظر نفت و گاز در اختیار دارد. سوال مطرح این است که اگر بازارهای ایران باز شود، شرکتهای آمریکایی در این عرصه چه نقشی ایفا خواهند کرد؟
جان رایس معاون رئیس و مدیر بخش بین الملل شرکت جنرال الکتریک آمریکا در این خصوص گفت:« من نمی دانم که چه زمانی بازارهای ایران باز خواهدشد. حدس خود من این است که یک روز چنین اتفاقی رخ خواهد داد. ایران به زیرساخت نیاز دارد. اگر دولت آمریکا و دولتهای دیگر بگویند حالا زمان فعالیت اقتصادی در ایران فرارسیده است، شرکتهایی همانند شرکت ما حاضر هستند این کار را انجام بدهند.»

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی