جادوی اقتصاد

منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران و جهان

جادوی اقتصاد

منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران و جهان

زندگی بر پایه اقتصاد

بروز تنش آبی پاییزه در تهران و کرمان

چهارشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۳۸ ق.ظ
 
حمیدرضا جانباز درباره جدیدترین وضعیت منابع آب کشور و وقوع تنش آبی در 517 شهر؛ همچنین تمهیدات وزارت نیرو برای جلوگیری از خطرات بی آبی گفت: شرایط همانگونه که قبلا نیز اعلام شد، به صورت دوره ای کارها پایش می شود.

مشاور وزیر نیرو با اشاره به اینکه در حال حاضر در زاینده رود آب جاری شده است اظهارداشت: با وجود اینکه از این طریق تنش مربوط به آبرسانی در اصفهان برطرف شده، اما کرمان همچنان در تنش آبی به سر می برد؛ همچنین تهران به ویژه در شرق تهران دارای تنش آبی هستیم و مشکلاتی را داریم.

جانباز خاطرنشان کرد: به طور کلی وقتی هوا خنک می شود به دلیل کاهش مصرف آب، وضعیت منابع آب بهتر می شود، با این حال جمع آوری تجارب و برنامه ریزی ها برای تابستان آینده در دست انجام است.
این مقام مسئول در وزارت نیرو افزود: وزارت نیرو به دنبال این موضوع است که بتواند با کمترین مشکل تامین آب کشور را مدیریت کند. طرح های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در دستور کار قرار دارد.

وی تاکید کرد: مقابله با بحران احتمالی آب در دستور کار است و امیدواریم از طریق همکاری دولت و مجلس بتوانیم در این زمینه برنامه ریزی های مناسبی را به منظور آبرسانی به کشور داشته باشیم.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی