جادوی اقتصاد

منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران و جهان

جادوی اقتصاد

منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران و جهان

زندگی بر پایه اقتصاد

تاکتیک جدید اقتصادی دولت در سال 94

شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴ ب.ظ

 

وزیر امور اقتصادی و دارایی در پیام نوروزی خود اظهارامیدواری کرد که در سال ۹۴ بتوانیم با توان و سرعت بیشتر اهداف تعیین شده را به نتیجه برسانیم و در مسیر بالندگی و اقتدار هر چه بیشتر ایران گام برداریم.

متن کامل پیام نوروزی علی طیب نیا وزیرامور اقتصادی و دارایی  به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

"یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الا احسن الحال"

ای دگرگون کننده دلها و دیده ها، ای تدبیر کننده روز و شب، ای گرداننده سال ها، دل ها و حال ها، حال ما را به بهترین حال ها تبدیل فرما.

بهار با همه عظمت و شکوه بی مانند خود، تنها جلوه ای ازکرامت لایزال و حکمت بی مثال قادر متعال است تا هم بندگان خویش را از دل انگیز ترین مظاهر زیبایی بی نیاز ساخته و هم آنان را به سخاوت و بخشندگی در حق یکدیگر ترغیب نماید. رستاخیز بهار در گستره طبیعت ، سیر از عالم ملک به عالم ملکوت در تمثیلی معادی و نوروزی، در حقیقت پاسداشت شکوهمند این عطیه و پیام الهی است.

خداوند متعال را شاکریم که در سال ۱۳۹۳ با تلاش های خالصانه همکاران گرامی در اقصی نقاط کشور و در بخش های مختلف خانواده بزرگ وزارت امور اقتصادی ودارایی در چهارچوب سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی و برنامه راهبردی وزارتخانه ، توانستیم سال موفقیت آمیزی را پشت سر بگذاریم.

در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی علیرغم کارشکنی ها و تحریم های همه جانبه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، با رهنمود های مقام معظم رهبری و همت والای دولت تدبیر و امید و ارکان مدیریتی ، اجرایی و کارشناسی مجموعه این وزارتخانه  شاهد بهبود وضعیت اقتصادی کشور بودیم.

با توکل به خدا و به پشتوانه شما همکاران گرامی امید دارم در سال ۱۳۹۴ بتوانیم با توان و سرعت بیشتر اهداف تعیین شده را به نتیجه رساند  و در مسیر بالندگی و اقتدار هر چه بیشتر ایران اسلامی گام برداریم.

در اینجا فرصت را مغتنم شمرده ، ضمن تقدیر و تشکر از مسئولیت پذیری و سخت کوشی همکاران عزیز،  آغازسال ۱۳۹۴ را به یکایک شما و خانواده گرامیتان تبریک گفته و امیدوارم در سال جدید، با تاسی به حضرت فاطمه زهرا (س) ، در راه شهداء گرانقدر و امام شهداء و اعتلای ایران اسلامی گام های اساسی را برداریم. ان شاء الله

علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی