جادوی اقتصاد

منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران و جهان

جادوی اقتصاد

منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران و جهان

زندگی بر پایه اقتصاد

پیش‌‌بینی جدید ستاریان از بازار مسکن

شنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۴۹ ق.ظ

بیت الله ستاریان ضمن بیان مطلب فوق گفت: وام 80 میلیونی مسکن می‌تواند رونق دوباره ای به بازار مسکنی که گرفتار رکود شده است بدهد. اما رونق به این معنا که بازار خرید و فروش توسعه پیدا می کند اما به دلیل کمبود مسکن ممکن است بازار دوباره رنگ گرانی به خود بگیرد و شاهد افزایش قیمت‌ها در این بخش باشیم.

این کارشناس بازار مسکن، ادامه داد: به اعتقاد من عدد و ارقام برای خرید خانه کافی نیست و شاید 80 میلیون تومانی که قرار است به عنوان به عنوان تسهیلات به مردم بدهند دوای درد نباشد اما همین که زمینه برای خرید و فروش و حرکتی تازه صورت می گیرد در شرایط فعلی می تواند کافی باشد.

ستاریان با بیان این که برای رونق بخشیدن به بازار مسکن تنها یک بسته و یا تسهیلات مالی کافی نیست گفت: ما باید برای بخش مسکن بسته ای تهیه کنیم که علاوه بر وام ها و تسهیلاتی که در آن وجود دارد گزینه های دیگری همچون تغییر در زیر ساخت ها و استفاده از نرم افزارهای پیشرفته و قوانین مدون در آن وجود داشته باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی