جادوی اقتصاد

منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران و جهان

جادوی اقتصاد

منشور خبری تحلیلی اقتصاد ایران و جهان

زندگی بر پایه اقتصاد

هشدار به خریداران سکه

شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۵۱ ب.ظ

 

رییس اتحادیه طلا و جواهرات به خریداران سکه هشدار داد که حتما از واحد‌های دارای پروانه کسب خرید کنند چراکه سکه‌های تقلبی قابل پیگیری و رد‌یابی نیستند.

محمد کشتی آرای، درباره عرضه سکه‌های تقلبی در بازار گفت: به هیچ عنوان واحد‌های صنفی مجاز و دارای پروانه سکه‌های تقلبی نمی‌فروشند.
 
وی اظهار کرد: فروش سکه‌های تقلبی در واحد‌های غیرمجاز و بدون پروانه کسب انجام می‌شود و این کار خارج از چارچوب قانون نظام صنفی بوده و ارتباطی به واحدهای صنفی دارای پروانه ندارد.
 
رییس اتحادیه طلا و جواهرات تاکید کرد: تمام بسته‌بندی‌های سکه‌ که هولوگرام دارند قابل شناسایی و رد‌یابی هستند. این در حالی است که سکه‌های تقلبی غیرقابل پیگیری و رد‌یابی است.
 
 کشتی‌آرای گفت: کسانی که به صورت غیرقانونی در این صنف فعالیت می‌کنند هیچ تخصصی در شناخت و تشخیص سکه ندارند؛ بنابراین تنها موضوعی که در این زمینه باید مورد توجه قرار گیرد این است که مردم فقط از مراکز مجاز خرید کنند که تابلو و مجوز دارند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۱۳
مهدی اشرفی وند

تقلبی

خرید

سکه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی